CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

my CORNER

siapa SAYA?

My photo
"feel the heart of everyone.. see through our differences"

Thursday, April 30, 2009

petang yang indah..

assalamua'laikum..

alhamdulillah..ptg semalam saya cuba menyempatkan diri dalam kesibukan untuk pergi ke satu tempat yang saya kira saya telah jatuh cinta pandang pertama saat pertama kali berkunjung lewat 2 minggu lalu bersama seorang 'sahabat'.. walau agak tersorok tapi cukup mengujakan.. teringat kenangan bersama 'sahabat' xsampai 2 minggu lalu.. makan2 sambil dia bercerita.. sesuatu yang telah terjangkau dalam fikiran saya selama ni.. (hehe).. papun.. thanks for the story.. insyaallah.. 'you have my word'.. Dan untuk kesekian kalinya, ketenangan menyelinap ke segenap urat saraf dan subhanallah.. tempat tu betul2 mampu menggamit saya keluar sekejap dari semua tembok permasalahan yang membelenggu saya.. tambah2 berpeluang menyaksikan pemandangan matahari terbenam.. sangat2 cantik..


tgh asyik2 menjamu mata memandng laut saujana mata memandang.. tb2 disapa oleh sekumpulan pelajar.. dr mana??dr KELANTAN.. waaa.... ap diorg buat di si sini ya?.. oh.. rupanya mereka datang utk membuat kerja kursus.. jauh benar datang buat kerja kursus ye dik.. hehe.. xpa2.. 2 dlm 1.. seronok mempraktikkan bahasa kebanggaan saya dengan adik2.. tq adik2.. alhamdulillah.. usai solat maghrib di situ.. saya mula angkat kaki.. ke mana?? jalan2 cari makan.. hehehe.. sepanjang hari xmakan apa2.. jom makan.... bismillahirrahmanirrahiim..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...