CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

my CORNER

siapa SAYA?

My photo
"feel the heart of everyone.. see through our differences"

Friday, June 3, 2011

kisah 28 Mei 2011~


Terima kasih kepada semua yang menjayakan 'channel' malam itu..di Bukit Beruang.. Penganjur utama..Ummi yang sangat disayangi..serta adik2 yang sporting.. faiz.. nor.. nik.. zul.. cheah.. saidah... radin... aida... sufi.. Kalian memang terbaikla walaupun 'korum' adik adik kesayanganku tak cukup lagi.... Untuk adik2 yang lain..nanti kita makan sama2 ye..memang sangat sukar untuk mengumpulkan semua sekali..


'Ya ALLAH,Engkau mengetahui bahawa hati-hati ini telah berkumpul kerana mengasihiMU, bertemu untuk mematuhi (perintah)MU, bersatu memikul beban dakwahMU.Hati-hati ini telah mengikat janji setia mendaulat dan menyokong syariatMU,maka eratkanlah ikatanNYA ya ALLAH.

Kekalkan kemesraan antara hati-hati ini. Tunjuklah kepada hati-hati ini dengan limpahan iman jua keyakinan dan keindahan tawakkal kepadaMU.Hidup suburkan hati-hati ini dengan pengetahuan sebenar tentangMU.

Jika ENGKAU mentadirkan mati,maka matikanlah pemilik hati-hati ini sebagai para syuhada dalam perjuangan agamaMU.Engkaulah sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong.

Ya ALLAH,perkenankanlah permintaan ini.Ya ALLAH restuilah dan sejahterakanlah junjungan kami Muhammad, keluarga dan para sahabat baginda semuanya. Amiin."

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...