CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

my CORNER

siapa SAYA?

My photo
"feel the heart of everyone.. see through our differences"

Monday, June 13, 2011

cerita 11 dan 12Jun 2011~

11 jun_misi ke Muar bersama sahabat2..ke walimah adinda kesayanganku munawwroh dan juga anuar..Alhamdulillah..semuanya berjalan lancar..walaupun tidak sempat dengan upacara akad nikah kerana aku bergerak dari serdang..Dan juga aku bergantung dengan pengangkutan orang lain..Pendek kata menumpang la..
Alhamdulillah..lepas zohor..kami bergerak dari Melaka..dengan sebuah Myvi dan sebuah avanza..Penumpang penumpang bertuah dalam avanza adalah aku..fasihah..aida.iqa..saidah..kakrose..lin dan faiz..juga individu terpenting iaitu driver puan ummi yang sangat sabar melayan kerenah anak2nya yang nakal melampau ini.
Manakal myviputih comel itu diketuai oleh ibrahim(menyibuk je en lelaki sorang ni)..aishah..wana..ayu..syamil dan reen..
Alhamdulillah..walaupun agak terlambat..tetap sempat berjumpa pengantin..adinda kesayanganku..yang sama tarikh lahirnya dengan adik bongsuku..Ada hikmahnya juga kami sampai lewat..kalau sampai awal..kemungkinan besar gambar2 kami akan diambil oleh jurufoto profesional dan sisiarkan dalam laman web sosial.Aku kurang menggemari meletakkan gambar dalam laman sosial terutamnya muslimat sebenarnya terhadap umum.Walaupun dalam keadaan menutup aurat..lebih banyak buruk daripada baiknya..

Ya Allah Ya Tuhan kami Yang Amat Mengasihani, limpahkanlah rahmat dan keampunanMU kepada kedua dua adikku ini.Kurniakanlah keduanya ketenangan, kebahagiaan dan jiwa yang tabah menghadapi setiap dugaan dan cubaan hidup berumahtangga lebih lebih lagi di akhir zaman yang penuh pancaroba ini.

Mudah-mudahan perkongsian hidup yang dibina ini di kurniakan zuriat yang soleh dan solehah serta berkekalan hingga ke akhir hayat.Amiin Ya Rabbal A’lamiin.

dan alhamdulillah..malamnya kami menjayakan satu lagi majlis suka suki..majlis BBQ..bakar ayam dan ikan di rumah ummi di Jasin..Terima kasih buat adik2 yang menjayakan BBQ edisi Jun..Insyaallah ada rezeki kita sambung lagi...Sayang adik2 semua kerana ALLAH~
juga untuk rojak buah yang sedap..mangga..timun..epal..nenas..tembikai..jambu..terbaik..

Ya ALLAH..peliharalah rantaian ukhuwah yang dibina keranaMU ini sehingga ke jannahMU..amiin..~



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...