CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

my CORNER

siapa SAYA?

My photo
"feel the heart of everyone.. see through our differences"

Monday, December 14, 2009

kamceng dengan solat


Chatting berjam-jam boleh, tapi solat lima minit pun dah mengeluh?

Daripada Pengarang
Bahagian 1: Sembang-sembang Tentang Solat

1. Apa Kebendanya Solat tu?

2. Rupanya Solat ni Dapat Release Tension ke?

3. Nape Kena Solat? Menyusahkan!

4. Eii…! Panasnya Pakai Tudung ni!

5. Lamanya Solat ni! Lembab arr…

6. Susahlah Nak Hafal al-Fatihah…

7. Doa: Allah Tahu Banyak Bahasa? Fuyyoo!!

8. Solat pun Boleh Duduk, Baring ek..

9. Hidup Sihat dengan Solat? Biar Betul!

10. Aku Solat, Tak Jadi Pandai pun

11. Kita ni Sembah Batu (Kaabah) ke?

12. Peliknya Solat dalam Jam…

13. Solat pun Ada 2 in 1? Macam Mana tu?

Bahagian 2: Baru Aku Tau… Best Rupanya Solat ...

14. Aku Dah Betul-betul Insaf ni…

15. Umat Islam Terrorist? Biar Betul…

16. Macam Mana Nak Tolong Kawan-kawan Aku?

17. Bos Tak Bagi Solat La…Biodata Penulis

Mohd. Zawawi Yusoh Siti Hasnah Hamzah

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...