CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

my CORNER

siapa SAYA?

My photo
"feel the heart of everyone.. see through our differences"

Wednesday, December 30, 2009

hilang 1 tinggal 10

baru balik dari jumpa adik2...tapi kali ni sangat terkilan kerana telah kehilangan seorang adik atas sebab sebab yang xdapat dielakkan..YA ALLAH..kurniakan yang terbaik buat adikku ini walau di mana jua dia berada..aku menyayanginya YA ALLAH..memang terasa sunyi pertemuan kali ini sebab biasanya dia yang banyak bertanya..mempersoalkan kenapa dan mengapa..dan kami cuba menjawab sebaik mungkin..YA ALLAH aku telah kehilangan seorang adik tapi KAU masih meninggalkan aku dengan 10 orang adik untuk aku didik sebaiknya..bantu kami YA ALLAH..dan untuk kesemua adik2ku..doaku bersama kalian..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...