CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

my CORNER

siapa SAYA?

My photo
"feel the heart of everyone.. see through our differences"

Wednesday, October 21, 2009

semalam...tiada senyuman


20 Oktober 2009...


Akan ku kenang sampai bila2..


kejadian yang merobek perasaanku...


Tidak tertahan...


hanya linangan menjadi luahan...


Pasti ada hikmah sebalik kejadian..


Menjadi mangsa keadaan..
tiada siapa yang berkenan..


Namun..


kekuatanNya memberi kesedaran


Ada lagi sinar kebahagiaan


Kesederhanaan dia menjadi teladan


Walaupun dirinya di dahan kasihan


Tetap berada lingkungan husnuzhan


Doakan kami....


semoga dalam pegangan iman


Cuma satu perkara yang aku kesalkan...


SEMALAM...TIADA SENYUMAN...=(


sumber:www.kerongsanghijau.blogspot.com


tersentak hatiku membaca keluhan hatinya..gugur juga air mata yang ditahan.. jarang sekali dia' begini.. sesungguhnya aku xtahu apa yang membelenggu dirinya.. bila kucuba menelefon, langsung xrespon.. YA ALLAH..betapa risaunya aku.. sakitkah 'dia'..?? patut hati ini asyik teringtkan 'dia'.. aku xkan paksa 'dia' cerita kalau itu yang lebih membahagiakan dia walaupun hatiku sediri terseksa.. cuma doa sebagai seorang sahabat dan adik mampu kutitipkan setiap waktu.. kuhadiahkan solat hajat khas padanya lewat bangunku dari tidur awal pagi tadi.. moga2 segala kekusutannya terbelenggu.. YA ALLAH.. tolong lindungi 'dia' untukku walau di mana dia berada.. walau apapun situasi yang melandanya.. sesunggunhnya hanya engkau sebaik baik pelindung.. amiin(3X).. ya rabbal a'lamiin.. sesungguhnya aku amat menyayangi dirinya..'dia' yang selalu ada waktu aku memerlukan..


"menitis air mataku

hilangnya sahabat sejati

yang riang tika ku merindu

persahabatan abadi

setiap detik teringatkan dikau

walaupun kau pergi membawa diri

kasih sayang kita tidak terjangkau

ditemukan impian yang murni

perlukah aku ditinggalkan

perlukah engkau melupakanku

perlukah ada rasa kesangsian

perlukah ada rasa rindu"

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...