CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

my CORNER

siapa SAYA?

My photo
"feel the heart of everyone.. see through our differences"

Friday, October 16, 2009

makan-makan


tadi sempat p open house n sambutan hari lahir kat condominium tempat ana praktikal dulu..teruja seketika melihat keadaan sekitar..ada swimming pool(air..lalala)ramai sangat tetamu yang dijemput..menurut kak zue, hampir 1000 orang..aku sampai orang pertama yang dicari adalah akak..akak adalah orang yang paling kalut menghidangkan aku macam2 sampai aku dan kawan dah xberdaya..macam2 jenis masuk dalam perut..boss, madam, semua masih ingat aku..alhamdulillah..papun, untuk semua yang terlibat..madam,boss, kak lin, kakzue, akak,aim, am, en hilal, farah, kak aida,wan(walaupun xde)si comel aiman, terima kasih..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...