CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

my CORNER

siapa SAYA?

My photo
"feel the heart of everyone.. see through our differences"

Sunday, January 10, 2010

buat adik adikku


pagi tadi ada rehlah dengan adik2..rehlah yang berjaya membuka mindaku dalam kemanisan berukhuwah..ramai yang menangis lantaran dapat merasakan keterikatan ukhwah yang dipupuk kerana ALLAH..aku sendiri merasakannya..seorang adik meluahkan pengalaman hidupnya membesar di negeri yang majoritinya mengamalkan kebebasan dalam beragama..kata adik tu..aku kagum YA ALLAH..sampai saat ini..dia antara pendokong kuat gerakerja dakwah..ALLAH telah memilihmu dik..untuk sama2 dalam gerakerja ni..aku kagum denganmu dik..kalau aku belum tentu dapat mencapai tahap sepertimana dirimu sekarang..kata2nya membuatkan ku berfikir jauh..Hidayah milik ALLAH..hanya DIA yang layak memilih sesiapa yang dikehendakinya..ALLAH telah menapisimu dik dan kau antara yang terbaik..mungkin pulangmu nanti untuk meneruskan kerja2 dakwah demi mengembalikan 'izzah' di negeri tempat lahirmu..juga keluargamu..YA ALLAH..aku masih di sini kerana adik2..bantu aku YA ALLAH untuk membantu mereka..kurniakan aku kekuatan untuk sama2 berjuang dengan adik2..aku sendiri xtau andai satu saat nanti aku akan terpaksa meninggalkan adik2...YA ALLAH..satukan hati2 kami hanya keranaMU..aku sangat menyayangi adik2 YA ALLAH.. keranaMU..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...