CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

my CORNER

siapa SAYA?

My photo
"feel the heart of everyone.. see through our differences"

Saturday, March 28, 2009

cerita sekeping hati..


YA ALLAH..aku amat merindui bonda dan adik2...ap khabar agaknya mereka?

walau aku mampu bertanya khabar melalui perantaraan telefon..namun perasaan xsama bila jumpa..YA ALLAH..aku serahkan segalanya padaMU..tolong lindungi mereka YA ALLAH..rahmatilah hidup mereka dalam rahmat dan kasih sayangMU..peliharalah mereka dari fitnah dunia..kurniakan aku peluang untuk berbakti pada mereka..pada bonda terutamanya..walau aku xkan mampu menggantikan segala perit jerihnya..namun sekurang2nya..bagilah aku peluang YA ALLAH..untuk menggembirakannya..jadikan kami anak2 yang SOLEH dan SOLEHAH..aku pohon panjangkanlah umur ibuku dalam rahmatMU..YA ALAH..jangan jadiakn aku anak yang lupa diri...jadikan kami hamba yang sentiasa bersyukur dan anak yang tahu menghargai..ampunkan dosa2ku..andai aku salah..tunjukkan aku jalan untuk memperbetulkan kesilapan..janagn biarkana ku terus dalam keadaan sesat yang nyata YA ALLAH..aku pohon..hanya KAU yang tahu sejauh amna ukuran kasih ini buat mereka...YA ALLAH..tautkan hati2 kami di bawah satu aqidah yang sama..amiin..

buatmu ayahanda..semoga damai di sana..mg2 dpertemukan kembali di sana..amiin..al-fatihah..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...